Sprint 2 Flux 2.4GHz RTR - Chevrolet Camaro 2010 HPI
1.366,16 PLN
Netto: 1.110,70 PLNOdświeżony RTR Sprint 2 Flux Drift to czysta zabawa, łatwość w prowadzeniu prosta konserwacja oraz fabrycznie złożona płyta podłogowa modelu do driftu która dostarczy ci mnóstwo emocji i zabawy!

Sprint 2 Sport 1969 Ford Mustang RTR-X
Mistrz Świata w drifcie Vaughn Gittin Jr nawiązując współpracę z Need for Speed zbudował tą jedyną w swoim rodzaju, w pełni funkcjonalną maszynę do ulicznego driftingu. Wykorzystują ponadczasową wizję Forda Mustanga z 1969 roku z 5,0 litrowym silnikiem, inspirowani wpływami projektowymi drift kultury z japonii i europy Mustang został zaprojektowany i zbudowany od podstaw. Podczas gdy Vaughn będzie jedyny za kierownicą tego Mustanga, cały świat będzie cieszyć się z jazdy HPI skali 1:10 RTR. Sprint 2 Sport RTR to łatwy w prowadzeniu i w utrzymaniu model do jazdy po ulicy wyposażony w technologie 2,4 GHz oraz wodoodporną elektornikę! Podwozie jest fabrycznie zmontowane i tuż po wyjęciu z pudełka można szlifować swoje umiejętności! To jest maszyna do wyścigów, który wygląda i jeździ tak jak prawdziwa!


APARATURA 2.4GHz
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu. Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate. Aparatura jest bardzo lekka z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA Nie musisz się już martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie, jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód.
Wodoodporna elektronikaOdświeżony RTR Sprint 2 Flux Drift teraz w pełni wodoodporny zdolny radzić sobie w wilgotnych warunkach takich jak deszcze czy śnieg. Nowy nadajnik 2.4 GHz jest teraz bezpiecznie schowany pod wodoodporna osłoną , chroniony przed brudem i wilgocią i zapewniający bezproblemowa eksploatacje. Nowe wodoodporne serwo sterujące SF-10W i wodoodporny kontroler SC-15WP jest dopełnieniem wodoodpornego pakietu dzięki któremu możesz ćwiczyć drift bez względu na to jaka jest pogoda! | ![]() |
W pełni niezależne zawieszenieZawieszeni, w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi dzięki zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach sportowych. Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę. | ![]() |


Wraz z RTR Sprint 2 Flux dostajesz zaawansowany kontroler HPI Flux Vapor wraz z wymagającym minimum konserwacji bezszczotkowym silnikiem Flux Vapor 5900 abyś mógł beztrosko jeździć i sciagać się z zawrotną prędkością! Możesz wybrać jakiej baterii RC będziesz używał w swoim modelu (NiMH 7.2 volt lub LiPo 7.4-11.1 volt) baterie pasujące do plyty podłączone są z pomocą wejścia Dean. Ładując baterie możesz jeżdzić całymi godzinami!
Funkcje bezszczotkowego kontrolera Flux Vapor :
- 6-7 celowe baterie NiMH/NiCd lub 2S/3S LiPo
- wodoodporny
- Obsługuje do 40% wiecej mocy niż kontroler Motiv
- bardzo niska oporność 0.0007 ohms/faze
- technologia bez sensorowa eliminuje dodatkowe okablowanie i niepotrzebne komplikacje
- Kompatybilny z bateriami litowymi**Mozliwośc zaprogramowania odcięcia w razie niskiego napięcia chroni wrazliwe pakiety litowe przed nadmiernym rozladowaniem.
- Nacinany poprzecznie aluminowy radiator
- Łatwe uruchomienie i praca z bezsensorowym silnikiem
- Dzięki hamowaniu linearnemu obrotami możesz lepieć kontrolowac model na zakrętach.
*temperatura 25 C, minimalny przeplyw powterza przez radiator 5 mil na godzinę.
** kontroler musi być zaprogramowany na odcięcie podczas używania baterii Litowych
- Wysokoobrotowy/wysokotemperaturowyt obrotowy magnes neodymowy
- uszczelniane lozyska kulkowe
- wał 2.3mm 1/8" z hartowanej stali
- czterobiegunowy wirnik dla uzyskania wysokich obrotów
- potrójnie izolowane zwoje dla wydłużenia żywotności
- anodowana na czarno pokrywa silnika
- łatwa instalacja
- kompatybilny z bezczujnikowymi kontrolerami
ŚWIETNY WYGLĄD
RTR Sprint 2 Flux wyposażony w realistyczną, wstępnie malowaną karoserię Chevrolet Camaro. Karoseria posiada fabryczną kalkomanie i jest docięta by ułatwić montaż i konserwację dla zwiększenia przyczepności zamontowaliśmy spoiler. Dzięki temu zyskasz wygląd zwycięzcy a w każdej chwili możesz zamontować jedną z wielu czystych lub wstępnie malowanych karoserii HPI czy też innych producentów! Rasowy wygląd RTR Sprint 2 Sport zapewnią zamontowane licencjonowane koła Rays/Volk TE37 oraz opony HPI X-Pattern.

PODWÓJNY NAPĘD PASKOWYNapęd Sprint 2 opiera się ma podwójnych paskach napędowych oraz uszczelnionych łożysk kulkowych dla zapewnienia wytrzymałości i wydajności. Z centralnie zamontowanego silnika przez walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe moc jest przekazywana do przedniego i tylniego mechanizmu różnicowego za pomocą wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu dla zachowania wytrzymałości i odporności na ścieranie. | ![]() |
W PEŁNI NIEZALEŻNE ZAWIESZENIEZawieszeni, w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi dzięki zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach sportowych. Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę. | ![]() |

Zobacz na filmie co potrafi ten model!



