INFORMACJE OGÓLNE
1. System Sprzedaży BIGHURT znajdujący się pod adresem www.bighurt.pl, zwany
dalej Hurtownią, jest własnością firmy:
DEXTER FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA
DARIUSZ KWIATKOWSKI
UŁAŃSKA 8/2
64-100 LESZNO
NIP:923-164-89-35
REGON:301651820
(Adres korespondencyjny: DEXTER Dariusz KwiatkowskiI Ul:Łaziebna 24 64-100 Leszno - z dopiskiem BigHurt.pl)
Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem
określa zasady sprzedaży w systemie www.bighurt.pl.
4. Sprzedaż odbywa się w formie umowy zawieranej na odległość za pośrednictwem
Internetu.
5. Osoba składająca zamówienie, zwana dalej Kupującym, musi być firmą - osobą
fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą.
6. Złożenie zamówienia przez Kupującego oznacza akceptację postanowień
niniejszego Regulaminu.
7. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany te stają
się obowiązujące od chwili opublikowania ich na stronach internetowych systemu
sprzedaży.
II. PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
1. Ceny towarów znajdujących się w systemie sprzedaży są podane w złotych polskich i
zawierają VAT (ceny brutto). Do zamówionego towaru doliczany jest koszt wysyłki towaru.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia
i po zatwierdzeniu go przez Hurtownie. Hurtownia zastrzega sobie prawo do zmian cen
towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty systemu
www.bighurt.pl, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie
www.bighurt.pl bądź wprowadzania w nim zmian.
2. Hurtownia wystawia fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT
należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP w czasie rejestracji.
Faktura VAT jest dostępna na stronie hurtowni w formacie PDF, nie jest dołączana do
wysłanej paczki. Faktura VAT w formie papierowej może być dołączona do przesyłki
na wyraźne życzenie kupującego.
3. Podstawowym warunkiem dokonania zakupu jest złożenie zamówienia przez
Kupującego.
Zamówienia można składać poprzez poprawne złożenie zamówienia w systemie
sprzedaży – za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez
przycisk "Zamawiam".
By możliwe było przeprowadzenie procedury zamówienia, konieczne jest założenie
konta użytkownika na stronie www.bighurt.pl oraz przesyłanie stosownych
dokumentów firmy (Dokument rejestracyjny firmy KRS lub wpis do ewidencji działalności
gospodarczej) na adres email: bok@bighurt.pl.
4. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe
podanie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i
numerem telefonu, pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
5. Hurtownia zastrzega sobie prawo do kontaktu z zamawiającym w celu
potwierdzenia zamówienia, jak również prawo do nie realizowania zamówień w
przypadku wątpliwości dotyczących danych adresowych, niejasności zamówionych
towarów, niemożliwości kontaktu z zamawiającym w celu wyjaśnienia niejasności.
Podanie kontaktowego adresu poczty elektronicznej (e-mail) oraz numeru telefonu
ułatwi rozwiązania ewentualnych zastrzeżeń dotyczących zamówienia.
6. W chwili złożenia zamówienia niektóre z oferowanych produktów mogą być
niedostępne, o czym Kupujący zostanie poinformowany w wykazanym obok stanie
magazynowym lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez pracownika
systemu sprzedaży.
7. Zamówienia na stronie www.bighurt.pl można składać 24 godziny na dobę przez
cały rok. Kontakt telefoniczny w sprawie złożonych zamówień możliwy jest w dni robocze
w godzinach od 7.00 do 18.00 (aktualne informacje kontaktowe znajdą Państwo w zakładce "Kontakt" )
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz
święta będą realizowane następnego dnia roboczego (dłuższy termin realizacji jest
możliwy w przypadku produktów które posiadają taka informację w karcie produktu np.:
„wysyłka w 72h”).
8. Kupujący otrzyma potwierdzenie zamówienia drogą internetową lub telefoniczną.
Aktualny status złożonego zamówienia w każdej chwili można sprawdzić logując się
do swojego konta w systemie sprzedaży www.bighurt.pl.
Hurtownia zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia ze statusem „nie
złożone” po upływie dwóch tygodni od dnia dodania zamówienia.
9. Aby korzystać z wszelkiego rodzaju rabatów i programów lojalnościowych, a także,
aby śledzić status złożonego zamówienia założenie konta użytkownika jest
warunkiem koniecznym.
10. Hurtownia nie pobiera opłat za rejestrację w Systemie Sprzedaży.
III. FORMY PŁATNOŚCI, WYSYŁKA
1. Kupujący po rejestracji i weryfikacji po opłaceniu pierwszych pięciu faktur z góry
przelewem lub przy odbiorze otrzymuje indywidualny limit kwotowy na zakup
towarów. Korzystając z tego limitu może składać zamówienia w Hurtowni.
Po zrealizowaniu zamówienia przez Hurtownię, Kupujący jest zobowiązany
do uregulowania faktury VAT w terminie podanym na fakturze.
Kupujący może wybrać spośród następujących form zapłaty:
Przelewem na konto bankowe systemu sprzedaży,
Gotówką przy odbiorze – wysyłka za pobraniem (należność pobiera kurier).
2. W chwili odebrania przesyłki Klient otrzymuje gwarancję (jeżeli taka istnieje) oraz
instrukcję obsługi.
3. Zamówione produkty wysyłamy do klientów za pośrednictwem firm kurierskich oraz
(w niektórych przypadkach) Poczty Polskiej S.A.. Koszt dostawy jest uzależniony od
wagi i gabarytów towaru oraz formy zapłaty: przelew/pobranie jak również od formy
wysyłki kurier/poczta. Dokładny koszt wysyłki jest podany w trakcje składania
zamówienia.
4. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
UWAGA: Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostarczaniu paczek wynikające
z działań Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
5. Istnieje możliwość osobistego odbioru towarów w siedzibie firmy - odbiór osobisty
jest możliwy tylko po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i miejsca. Zastrzegamy sobie
prawo doliczenia podatkowanych kosztów manipulacyjnych wynikających z
przygotowania zamówienia do odbioru.
6. Kupujący zobowiązany jest do odbioru zamówionego towaru. Jeśli przesyłka
zostanie nadana i nie zostanie odebrana przez adresata, wszelkie koszty powrotu
przesyłki oraz jej ponownego nadania ponosi firma poprzez którą klient zakupił
produkt. W przypadku wysyłki za pobraniem Hurtownia ma prawo zażądać od
firmy/partnera zwrotu kosztów. W przypadku, gdy klient dokonał przedpłaty i nie
odebrał przesyłki, zostanie ona nadana jedynie po uregulowaniu kosztów powrotu
oraz ponownej wysyłki.
7. W momencie odbioru przesyłki Kupujący ma prawo i powinien sprawdzić
zawartość przesyłki w obecności doręczyciela. W razie stwierdzenia braków lub
zniszczenia towaru, należy w obecności przewoźnika lub pracownika poczty - jeśli
odbiór następuje w urzędzie pocztowym - sporządzić protokół szkody. W przypadku
dostawy kurierem klient jest zobowiązany do rozpakowania przesyłki i sprawdzenia w
obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy wraz z kurierem
sporządzić protokół szkody. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w
trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie sporządzonego
protokołu szkody. Jedynie sporządzony na miejscu protokół szkody jest podstawą do
reklamacji.
8. Zamówienie realizowane jest w przeciągu 24-48 godzin od momentu
potwierdzenia zamówienia (dłuższy termin realizacji jest możliwy w przypadku
produktów któremają oznaczenie w karcie produktu np.: „wysyłka w 72h” ).
9. Zamówiony towar wysyłany jest przez hurtownię na adres podany w momencie
składania zamówienia, może być to adres kupującego lub inny adres przez niego
podany.
W przypadku wysyłki bezpośrednio na adres klienta detalicznego firmy
("Kupującego") składającej zamówienie , obowiązek dostarczenia końcowego
dokumentu sprzedaży detalicznej (paragon, FV) spoczywa na Kupującym (firmie
składającej zamówienie).
10. W przypadku braku płatności w terminie wyznaczonym na fakturze, Hurtownia
wyśle do Partnera bezpłatne wezwanie do zapłaty pocztą elektroniczną lub tradycyjną.
W przypadku braku opłacenia należności w ciągu kolejnych 7 dni zostanie wysłane
drugie wezwanie do zapłaty. Koszt drugiego wezwania to 20zł netto. Jeśli po drugim
wezwaniu należność nie zostanie uregulowana w terminie 7 dni zostanie wysłane trzecie
wezwanie do zapłaty. Koszt trzeciego i kolejnych wezwań do zapłaty wynosi 100zł netto.
Nieuregulowane należności mogą zostać przekazane przez hurtownię zewnętrznej
firmie windykacyjnej. Kosztami windykacji zostanie obciążony dłużnik.
IV. GWARANCJE, REKLAMACJE I ZWROTY 1. System sprzedaży www.bighurt.pl nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z
niewłaściwego użytkowania towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z
nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją,
określają warunki gwarancji producenta, importera bądź dystrybutora towaru.
2. Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją
producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja.
3. W przypadku reklamacji należy kontaktować się ze działem obsługi klienta pod nr
601514645 (w godzinach 7.00-15.00) lub z odpowiednim serwisem, o ile jego adres
został podany na karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury
reklamacyjnej jest karta gwarancyjna, którą Kupujący otrzymuje wraz z zamówionym
towarem lub na podstawie dowodu zakupu.
4. Jeżeli dostarczony towar będzie posiadał wady, Kupującemu przysługuje prawo
otrzymania tego towaru z usuniętą wadą bądź wymiany na nowy egzemplarz,
pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta,
dystrybutora bądź importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po
uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym z hurtownia, o odesłanie na nasz
adres korespondencyjny wadliwego produktu wraz z FV oraz kartą gwarancyjną
jeżeli taka została dołączona. Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora bądź
importera zwrócimy koszty zakupu bądź wymienimy towar na wolny od wad.
5. Wygląd rzeczywisty oferowanych produktów może odbiegać w niewielkim stopniu
od ich wizerunków na zdjęciach zamieszczonych w systemie sprzedaży. Reklamacji z
powodu różnic wynikających z wyglądu towaru pokazanych na zdjęciach
umieszczonych na stronie internetowej, spowodowanych np: odwzorowaniem
kolorystyki lub zmianami technologicznymi dokonywanymi przez producenta, nie
uwzględnia się.
6. Wszelkie gratisy nie podlegają reklamacji.
7. Wszystkie przesyłki (zwroty reklamacyjne) prosimy kierować na adres
korespondencyjny firmy:
DEXTER DARIUSZ KWIATKOWSKI
ul:Łaziebna 24
64-100 Leszno
8. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
9. Wszelkie rozliczenia wynikające ze zwrotów, wymiany i reklamacji dokonywane są
w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwrotu towaru. Zwrotów dokonujemy
przelewem bankowym na podane konto bankowe.
V. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów zgodnie z Ustawą z
dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Wysyłając formularz
rejestracyjny Kupujący jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych
osobowych zawartych w powyższym formularzu w celu wykonania czynności
związanych z obsługą zamówienia. Podane przy zamówieniu dane osobowe służą
jedynie do realizacji zamówień - nie zostaną udostępnione innym firmom lub osobom
trzecim bez wiedzy i zgody Kupującego. Zgodnie z ustawą klienci mają prawo do
wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, oraz do zażądania zaprzestania ich
wykorzystywania.
VI. KLAUZURA POUFNOŚCI
Partner zobowiązuje się do nieujawniania osobom trzecim, przez okres trwania
niniejszej umowy oraz po jej wygaśnięciu informacji handlowych i organizacyjnych.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Oferta przedstawiona na stronach Systemu Sprzedaży www.bighurt.pl nie jest
ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, stosowane będą
przepisy polskiego prawa cywilnego.
Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować na adres email: bok@bighurt.pl
Życzymy udanych zakupów,
Zespół BIGHURT